Kocamla İnternette Tanışıp Evlenmeden Verdim

Selam erotik hikaye okurları. kocam la 4  yıl önce  internette tanıstık…  ve bir süre sonra bulustuk…
 
tabi o zamanlar  evli degildik… ben heyecanlıydım ilk defa sanaldan biriyle buluscaktım…ben cok seksi giyinmem ama vucut ölcülerim fiziğim falan cok iyidir… saat  7 idi yaz günühdü üniversite okudugum için yaz stajım vardı… 5 e  kadar stajda  oldugum için o saatte bulusabilmiştik…  bulustugumuz meydanın 50 metre asagısındaki cafede oturduk bir süre…  sahili gezdik…  o zamanlar üniversite ögrencisiydim ve  4 kız arkadas   kendimize ait evde kalıyorduk fakat yaptıgımız için ben stajımı kocaeliden yani kocaeli üniversitesinin okulumun oldugu yerden bulmustum.. yaz günü oldugu için onlar  ailelerinin yanındalardı ve onlar memleketlerinden staj yeri bulmuslardı..  yani ev  1  aylık staj süresince sadece bana kalmıstı…aksam saat  23:00 a yaklasırken beni eve bıraktı…  ben ise eve davet ettm… aklımdan sex falan gecmemişti…cay demledm..  biraz sohbet tv  falan derken vakit geçti  ve  minibüs saatleri gecti biiz farkında  degildi.. bunu farkettgmzde ise  son minübüs kalkmıstı… 4 kız arkadas kaldıgımız için evde  4 yatak vardı…  ama  2 farklı oda  vardı yani  1 odada  2 yatak vardı… araba saatlerinin  gectiğini isterse bugünlük bu evde kalabilecegini söyledim… oda ısrar etmeme gerek kalmadan kabul etti zaten…   aynı odada farklı yataklarda yatcaktık… ben kendi kendime düsündüm biraz… kızım diyodum eve erkek aldın ya  adın cıkarsa kendi kendimle tartıstım bir süre.. sonra ona dogru döndüm yatmak için soyunmustu o an bana cok cekici gelmişti..  kendimi o anda kaybettim… yaz günü oldugu için tek boxer la kalmıstı… ben ise daha soyunmamıstım…sabah ki gibi altımda kot pantalon ve üstümde  yeşil bluz vardı… ve yanıma geldi bana sen böylemi yatcaksın dedi ben ise sasırmsıs bi şekildeydim… hayatımda  ilk defa bir erkekle  bu saatte  aynı evde tek basımıza kalıyodum ve erkek cıplaktı hemen dibimdeydi…. ses cıkarmadım uzun süre ve tekrarladı  ‘sen böylemi yatacaksın’ ben ‘bilmem’ dedim .. ve elimi tuttu ve o anda öpüsmeye basladık…  korkuyordum içim titriyodu bu iş kötü yerlere gidiyodu.. bakireydim.. ve  koruyamayacagım diye cok korktumm.. kendime de hakim olamıyordum… bluzumu cıkardı… gögüslerimi oksayarak  sırt  üstü yatırdı…pantolnumu çıkartı.. sadece kilot ve süüdyenle kaldım oda sadece boxerlıydı…sütyenimi çıkartıp memelerimi yalamaya basladı… sonra   kilodumuda cıkardı ve ben cırılcıplak kaldım amımı yalamaya basladı…cenesinde  bıraktıgı kucuk sakalını sanırım özellikle srtüyodu ki amıma batırıyodu sakalını biraz  hoşlanıyodum biraz tahriş oluyodu…daha sonra   sikini boxerindan cıkardı ve yalamamı söyledi… ilk sex im odlugu için ben ne yapacagımıda bilmiyordum o ne diyosa onu yapıyordum….sikini yaladım…  daha sonra  domalmamı istedi… ve götüme gircekti fakat  biraz zorlandı… yavas yavas girdi yavas yavas gidip geliodu…götümden fazla sikmemişi… ve  kaldırdı… sırt üstü yatagıma yatırdı ayaklarım yerdeydii… amımı tekrar  yaladı.. ve sonra ayaga kalkarak sikini amıma sokacaktı.. ben biran tepki verdim .. bakire oldugumu söyledim… birsey olmaz dedi ve  ben direnmeme ragmen amıma soktu… soktuktan sonra zaten bende direnmiyordum… amımı oksuyodum bende o ise hem sokuyo hemde gögüsümü oksuyodu….hızlıca sikiyodu  amımdan… ben ayaklarımı beline dolamıstım… fazla acı duymuyodum ama bagırıyodum enden bagırıdıgımı bende bilmiyorum…  ah die inliodum… boşalacagını anladı ve cıkardı sikini.. göbegime ve memelerime  dogru attırdı.. parmagımla cekimser bi şekilde attırdıgı yere dokundum yapıskan  bi sıvıydı ilk kez görmüstüm …  döl buydu…ve sikini yalamamı söyledi ben de agzıma aldım yaladım…. ama benim kafama  bişey takılmıstı.. ben bakireydim ama kan gelmedi…  ve  69 pozisyonunda yattık(pozisyonun ismini sonradan öğrendim) ve ben onun kini yalıyodum o benimkini…ve yalarken uyuya kalmısız… sabah uyandıgımda hala  aynı pozisyondaydık ama  o daha uyanmamıs… saate bakmak için elimi telefona uzattıgımda tel yoktu… dün gece cantamda kalmıstı… cantam ise dger odadaydı… dger odaya gidip telefonu  almaya gittim  fakat cantadan alırken camdan karsı binadaki komsumuzun mutfagı  net görnüyodu ve kadın bana baktı elini sallayarak ‘ tü orospu’ dediğini dilinden okudum…telefona baktıgımda saat öglen 11 e  geliodu… staja gec kalmıstım…işletmeyi aradım ve gelemeyecegimi söyledim telle konusurken oda kalkmıs geri odaya gittigmde günaydın hayatım dedi günaydın diye cvp verdim… gel yanıma otur dedi ben oturdum…ve gece olanlar için  beni sevdigini benimle  ciddi düsünmek istediğni söyledi… cok güzel bi konusma yapmıstı…  benide zaten bakire olmadıgım için baska kimseyle evlenemezdm kolay kolay…bu konusmanın arkasında  yeniden öpüstük ve kendi sikini oksayarak amıma soktu ve yine uzun ve hızlıca sikti bende sok olmustum bir anda  cunku kan gelmişti.. sevinsemmi üzülsemmi bilemedm…  ama kafama takılmıstı acaba düngece kan neden gelmemiştide simdi geldi..  doktora sorcaktım  ama doktora bu durumu anlatamıyacagımı düsündüm nasıl bahsetcektm ki doktora… ve bir gazetenin bu durumlarla ilgili sayfasına yazdım ve öğrendimki… bazı zarlar esnek oldugu için ilk ilişkide  patlamıyomus…

404 Not Found
Page cannot be displayed
The requested URL was not found on this server.


IceWarp
404 Not found